Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 09:57 - ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ....
Автор: blaga48 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1922 Коментари: 0 Гласове:
1



Откровение на Мери Кетрин Бакстър

image

слушай аудио на свидетелството!
(авторка на книгата бестселър “Божествено откровение за ада”)

Чух Господ да казва:

“Моят Дух няма вечно да се бори с човека. Ела и виж звяра. През последните дни зъл звяр ще се издигне от земята и ще измами много хора от всички нации по света. Той ще иска всеки един да получи неговия белег - числото 666, положено на ръцете им или на челата им. Който приеме белега, ще принадлежи завинаги на звяра и ще бъде хвърлен заедно с него в огненото езеро, което гори с огън и жупел. Антихристът ще се издигне с одобрението на света, защото той ще донесе мир и такъв просперитет, какъвто никой не си спомня. Когато той спечели световно господство, тези, които нямат неговия белег на челата или на ръцете си, няма да могат да купуват храна, дрехи, коли, къщи или каквото и да е друго. Нито ще могат да продават нещо, което притежават, докато нямат белега на звяра.”

Господ Бог изрично каза, че тези, които приемат белега на звяра - потвърждават своята зависимост и вярност към звяра и те ще бъдат отсечени от Господа завинаги. Те ще имат своя дял с невярващите. Белегът заявява, че тези, които го притежават са отхвърлили Бога и са се обърнали към звяра. Звярът и неговите последователи ще преследват тези, които са отхвърлили белега му и ще убият много от тях. Вярващите в Бог ще бъдат преследвани, за да бъдат белязани с този белег.

“Деца и невръстни бебета ще бъдат убити пред очите на родителите им, които отказват да приемат белега. Ще има време на голяма скръб, небивала никога до сега. Тези, които приемат белега на звяра, ще бъдат заставени да прехвърлят притежанията си на звяра в замяна на обещанието, че той ще снабди всички техни нужди. Някои ще отслабнат, ще се предадат на звяра и ще приемат белега му на челата или на ръцете си. Той ще им каже: “Бог ще ви прости. Бог ще ви разбере.” Но Аз няма да се покая от Моето Слово! Аз Съм ви предупредил многократно чрез устата на Моите пророци и служители на Евангелието. Сега се покайте, докато е все още ден, защото нощта идва, когато ще се отсъди съдба завинаги! Ако не послушате звяра и отхвърлите приемането на неговия белег, Аз ще се погрижа за вас. Не ви казвам, че няма да има много хора, които ще умрат поради вярата си през това време, защото множества ще бъдат обезглавени заради упованието си в Господ Бог. Но блажени са тези, които умират в Господа, защото голяма ще бъде тяхната награда!

Наистина ще има време на мир и просперитет, през което време Антихристът ще придобие популярност и почит. Той ще се справи с проблемите на света, но мирът ще завърши в кръвопролитие, а просперитетът в гигантски глад по земята. Не се страхувайте от това, какво може да ви направи човек, но се страхувайте от Този, Който може да хвърли душата и тялото ви в ада. Затова ще има голямо преследване и скърби, които ще се преумножат. Аз ще ви избавя от всички тях.

Но преди този зъл ден, Аз ще издигна мощна армия, която ще Ми се покланя с дух и истина. Господната армия ще извърши велики подвизи и чудесни неща за Мен. Ела и Ми се покланяй с дух и истина. Принеси Ми плодовете на праведността и ми дай това, което наистина е Мое. И Аз ще те предпазя от злия ден. Покай се сега и бъди спасен от ужасните неща, които ще последват неспасените и непокорни хора! Заплатата на греха е смърт, но дарът на Бог е вечен живот.

Призови Ме, докато можеш и Аз ще те приема и ще ти простя! Обичам те и не желая да бъдеш погубен.”



След 2007 година дали ние не живеем вече в подарено време?

Писанието в Матей 25:1-13 ни казва, че Младоженецът се забави. Също така в Матей 24:48 се казва: “Господарят ми се забави...”

Колко време ще бъде това забавяне, ние не знаем. Но разбираме, че всеки ден от времето в което живеем след 2007 година, ни е подарено от Бога. Святият Дух стои на пътя (2 Сол.2:7) и задържа явяването на Антихрист.


ЗАЩО?

ЗАЩОТО ЦЪРКВАТА ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ГОТОВА

ЗА ТОВА ПОСЛЕДНО И УСИЛНО ВРЕМЕ.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blaga48
Категория: Изкуство
Прочетен: 138098
Постинги: 50
Коментари: 22
Гласове: 142
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930