Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2010 20:10 - ЛЕКАРСТВО И ОТРОВА
Автор: blaga48 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1237 Коментари: 0 Гласове:
1



ЛЕКАРСТВО И ОТРОВА

     Господарят очаквал гости.Наредил на Езоп да сготви най хубавото ядене.

     На вечерята слугата поднесъл за първо, второ, трето все ястия от езици. След приема господарят бил недоволен:
     -Казах ти най-хубавото ядене, а ти си приготвил само езици.

     -Господарю, с езика разговаряме, благославяме, пеем,възхваляваме Бога,обичаме,радваме се,носим мир, - той е най-доброто нещо.

     След известно време господарят казал: "Този път искам най-лошата ядене."

     Езоп отново поднесъл езици. Господарят бил разгневен

     -Подиграваш ли се с мене? Докога ще готвиш все езици. Езоп имал отговор:

     -Не се сърди,господарю.

Ти поиска най-лошото ястие, а с езика се клеветим,ругаем,проклинаме, с него се ядосваме,обиждаме,огорчаваме,гневим,викаме,хули ме ,злобееме,завиждаме,клюкарстваме,лицемерим,убиваме,прелюбодействаме,краде ме,лъжи ме,няма нищо по-лошо от него. Имаме да водим ожесточена борба с нашия език.За да бъдем победители в нея, необходимо е да поканим Святия Дух в живота си.

Псалми-39:1-Рекох:Ще внимавам в пътищата си за да не съгреша с езика си.ще имам юзда за устата си,докато е пред мене нечестивият. Станах ням и мълчалив,въздържах се от да говоря,и нямах спокойствие;и скръбта ми се раздвижваше.

Псалми-34:13-Желае ли човек живот,обича ли дългоденствие,за да види добрини?Пази езика си от зло и устните си от лъжливо говорене.Отклонявай се от злото и върши доброто,търси мира и стреми се към него.

Псалми-141:3-Господи,постави стража на устата ми,пази вратата на устните ми.


Йов-27:3-Заклевам се,че през всичкото време, докaто е дишането ми в мене и Духът Божий в ноздрите ми, устните ми няма дa изговорят неправда, нито езикът ми ще пpoдyмa измама.

Притчи-11:12-А благоразумният човек мълчи.

Притчи-12:13-В престъплението на устните се намира опасна примка

Притчи-15:23-От отговора на устата си човек изпитва радост,и дума на време казана, колко е добра!

Притчи-17:27-Който щади думите си е умен,и търпеливият човек е благоразумен.

Притчи-18:21-Смърт и живот има в силата на езика,и ония, които го обичат, ще ядат плодовете му.

 

Притчи-21:23-Който въздържа устата си и езика си опазва душата си от смущения.

Притчи-24:26-Който дава прав отговор,той целува в устни.

Притчи-25:11-Дума казана на място е като златни ябълки в сребърни съдове.

 

Притчи-29:5-Човек,който ласкае ближния си,простира мрежа пред стъпките му.

Притчи-30:32-Ако си постъпил безумно, като си се надигнал,или ако си намислил зло, тури ръка на устата си.

 

 



Тагове:   лекарство,   отрова,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blaga48
Категория: Изкуство
Прочетен: 138101
Постинги: 50
Коментари: 22
Гласове: 142
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930